• Kontrast
  • aaaTeksti suurus
Logi sisse

Suvi möödus nagu ikka kiirelt ja põnevalt. Mõni laps käis laagris, mõni oli vanaema juures maal ning mõni veetis aega rannas.

Suvise päikese poolt pruuniks küpsetatud lapsed kogunesid augusti keskel selleks, et koos minna Kristiine Tegevuskeskuse Energia tänava maja hoovi ning osaleda aiandusprojektis. Ühisel jõul ja nõul pandi kokku kasvuhoone, taime- ja kompostikastid ning seejärel kinnitati keha talgusupiga ning Kristiine linnaosa valitsuse poolt toodud meekoogiga. Päev hiljem külastasime Pannkoogimaja ja Balbiino jäätisemuuseumit, kus saime teada, kes on onu Eskimo ning sõime jäätist nii palju kui kõhtu mahtus.

Augustikuu lõpus toimus nädalane linnalaager, mis pani suvevaheajale väärika punkti. Esmaspäeval suundusime Stroomi randa, kus toimusid liikumismängud, võistlused ja ühine piknik. Teisipäeval mängisime vaatamata vihmasabinale Lauluväljakul Discgolfi. Meie suureks rõõmuks lubati meil Discgolfi parki külastada tasuta ning lastel oli mängurõõmu kauaks. Kolmapäeval suundusime üheskoos Vääna-Jõesuu metsa iga-aastasele suve lõpu matkale. Telkimisplatsile jõudes sisustasime aega sportlikke mängudega, tegime lõket ning valmistasime värskes õhus süüa. Nobedate näppude all valmis kartulisalat, mis koos grillvorstidega maitses oivaliselt. Magustoiduks küpsetasime lõkkel vahukomme ja öörahu saabus alles pärast südaööd kui olime pikalt mänginud „Tõde ja tegu“. Hommikul äratas meid vihmasadu ja olles kiiresti telgid kokku pakkinud, nautisime maitsvat hommikusööki juba laste päevakeskuse ruumides. Linnalaagri lõpetas reedene külaskäik X-parki, kus iga laps sai ronida, turnida ja hüpata nii palju kui tema hing ihaldas.

Uut kooliaastat tähistasime seekord Buffalo pubis, kus tuletasime meelde suve jooksul ununenud käitumis- ja lauareegleid ning jagasime üksteisega suviseid muljeid.

Laste päevakeskus soovib kõigile uusi teadmisi ja edukat uut kooliaastat!