- Kontrast
- aaaTeksti suurus
Kliendi õigused ja kohustused
Kristiine Tegevuskeskuse klient on tegevuskeskuse poolt pakutavate teenuste kasutaja
Kliendina on mul õigus:
- vastastikusele austusele ja lugupidamisele
- saada informatsiooni Tegevuskeskusest, selle teenustest, tegevustest ja tulemustest
- saada kvaliteetseid teenuseid
- osaleda Tegevuskeskuses minule suunatud üritustel
- tunda end Tegevuskeskuses turvaliselt
- tutvuda minuga seotud Tegevuskeskuses koostatud dokumentidega
- teavitada töötajat minuga seotud olulisest infost, mida töötaja peaks teadma (sh tõsised terviseprobleemid)
- teha ettepanekuid Tegevuskeskuse töö paremaks korraldamiseks
Kliendina on mul kohustus järgida järgnevaid põhimõtteid:
- olen viisakas ja sõbralik
- pean kinni oma kokkulepetest Tegevuskeskusega, muutustest teavitan töötajat
- hoian ruumides korda ja puhtust
- Tegevuskeskuse vahendite kasutamiseks palun luba töötajalt ning vastutan mulle usaldatud esemete korrasoleku eest
- isiklike väärtuslike asjade eest vastutan ise
- ohtu märgates teavitan koheselt Tegevuskeskuse töötajat
- ei too Tegevuskeskusesse sobimatuid või ohtlikke esemeid
- kui segan oma käitumisega teisi või ei täida eelnevaid kokkuleppeid, siis pean Tegevuskeskusest koheselt lahkuma